Файна Юкрайна - все буде красиво
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик
Каталог
Укр

Шліфмашина кутова, болгарка START PRO SAG-1190, диск 125 мм,1190 Вт, 11000 об/хв.

Артикул SAG-1190
В наявності
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
1 550 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

Шліфувальна машина, болгарка START PRO SAG-1190

START PRO SAG-1190 – кутова шліфувальна машина для різання та шліфування металу, бетону, каменю та інших матеріалів. Має ергономічний корпус та низькопрофільний корпус редуктора, завдяки чому можливо виконувати роботи у важкодоступних та вузьких місцях.

Характеристики товару:

Бренд Start Pro
Напруга, В 220
Частота, Гц 50
Потужність, Вт 1190
Діаметр диска, мм 125
Число обертів холостого ходу, об/хв 11000
Різьблення шпинделя М14
Фіксатор шпинделя Так
Кріплення рукоятки 2-х позиційне
Регульований захисний кожух Так
Редуктор на 2-х підшипниках Так
Заливка якоря і статора Так
Ергономічний дизайн Так
Вага, кг 1.9
Гарантія, міс 36

 

Комплектація:

  1. Болгарка START PRO SAG-1190
  2. Захисний кожух
  3. Додаткова рукоятка
  4. Ключ
  5. Додатковий комплект вугільних щіток
  6. Інструкція з експлуатації (гарантійний талон)

 

 

Способи доставки

 Нова Пошта 

  • Термін доставки 1-3 дні

 Кур'єром до дверей (Нова пошта) 

  • Термін доставки 1-2 дні

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

Оплата

 Онлайн-оплата WayForPay

 Оплата при отриманні: Оплата товару в момент його отримання на пошті

 Переказ на банківську картку ПриватБанку

 

 Гарантія від виробника 12 місяців.

 Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Файна Юкрайна

На товари, придбані на сайті Файна Юкрайна, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.
  1. Товари неналежної якості 

  • Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
  • До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адресса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості 

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Європейська, 124а. 36000

Хто плате за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

 

 Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 3-х робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і  має слідів використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.
Вгору