Файна Юкрайна - все буде красиво
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик
Каталог
Укр

Стрічкова шліфмашина MAKITA 9404

Артикул 1254
В наявності
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
12 999 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

Опис:

Шліфмашина Makita 9404 – це професійний інструмент для шліфування різних матеріалів з автоматичною системою регулювання положення стрічки. Унікальна конструкція дозволяє шліфувати підлогу біля краю стіни. Makita 9404 оснащена потужним двигуном 1010 Вт, який захищений від агресивного абразивного пилу. Пил ефективно видаляється за допомогою пилозбірника або при підключенні пилососу.
У комплект поставки, крім шліфувальної машини Makita 9404 входить також пилозбірник, графітова пластина в зборі, пробкова пластина в зборі та шліфувальна стрічка.

Комплект поставки:

 

Переваги для користувача:

  • оптимальний баланс для чистого шліфування
  • автоматичне центрування стрічки
  • шліфування врівень до краю оброблюваної поверхні
  • ефективне видалення пилу за допомогою пилозбірника або підключення іншого пилососа
  • можлива поставка шліфувальної рами в якості спеціального оснащення
  • електронне регулювання швидкості руху шліфувальної стрічки для обробки різних матеріалів

Способи доставки

 Нова Пошта 

  • Термін доставки 1-3 дні

 Кур'єром до дверей (Нова пошта) 

  • Термін доставки 1-2 дні

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

Оплата

 Онлайн-оплата WayForPay

 Оплата при отриманні: Оплата товару в момент його отримання на пошті

 Переказ на банківську картку ПриватБанку

 

 Гарантія від виробника 12 місяців.

 Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Файна Юкрайна

На товари, придбані на сайті Файна Юкрайна, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.
  1. Товари неналежної якості 

  • Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
  • До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адресса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості 

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Європейська, 124а. 36000

Хто плате за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

 

 Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 3-х робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і  має слідів використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.
Вгору