Кількість
|
Вартість
|
||
|
Le Labo — ексклюзивна «лабораторія» ароматів
Бренд Le Labo з французької перекладається як «лабораторія». Це — концепція і частина стилю компанії, яка стала основою її популярності. Парфуми торгової марки цінують за ексклюзивність, високу якість та несхожість на іншу продукцію.
Історія та особливості компанії Le Labo
Бренд Le Labo створили європейці Едді Роскі та Фабріс Пено у Нью-Йорку у 2006 році. На той час вони встигли попрацювати у відділі маркетингу Giorgio Armani Fragrances, який належить до концерну L’Oréal. За їх словами, їм було жахливо нудно перебувати у світі парфумерних корпорацій та гігантів. Тож вони вирішили власним коштом запустити парфумерний стартап, основним принципом якого стала повна відмінність від корпоративної системи.
Цей принцип вдалося реалізувати у першій же крамниці компанії: вона й справді чимось нагадувала лабораторію чи навіть аптеку: аскетична, с простим оформленням і звичайним лабораторним обладнанням. Ще була реалізована ідея — змішувати парфуми на очах у покупців. Звичайно ж, у ній було більше маркетингу, ніж реальності, адже співробітники змішують готову парфумерну композицію з водою та спиртом. Проте це все одно створювало у покупців відчуття персоніфікації й долученості до процесу виробництва.
Сучасний асортимент Le Labo
Перша колекція Le Labo включала 10 ароматів, і за кілька років існування бренду з’явилося лише вісім нових. Це нормально для засновників, адже вони не прагнуть обсягів, характерних для масмаркету. Для них головне — ексклюзивність та якість. Ці характеристики гарантують найкращі парфумери світу, яких запрошують для створення нових ароматів. Митцям дають повний простір для фантазії та всі необхідні ресурси.
Сучасна колекція Le Labo — це 18 парфумів та дев’ять ароматів для дифузорів. Головні принципи продукції:
- відсутність продуктів тваринного походження;
- заборона на тестування на тваринах;
- використання виключно природних складників;
- відсутність парабенів, барвників, консервантів.
Постійна колекція Le Labo присвячена найбільшим та найвідомішим містам світу. Інші аромати входять до класичної колекції. Крім парфумів та дифузорів, бренд створює шампуні, гелі для душу, мило та інші різноманітні засоби для тіла.
Якщо хочеться носити ні на що не схожі, впізнавані парфуми, продукція Le Labo підходить якнайкраще. Один з принципів бренду — вони не дарують свою продукцію. Навіть голлівудські зірки стоять у чергах, щоб купити Le Labo. Варто спробувати придбати парфум, щоб зробити власні висновки та долучитись до чарівного світу дорогої нішової парфумерії.