Кількість
|
Вартість
|
||
|
Tiziana Terenzi: сміливі парфуми для вільних людей
Парфумерний бренд Tiziana Terenzi — сімейна компанія, створена в середині ХХ сторіччя. Зараз це — відомий виробник унікальних парфумів, що приваблюють не лише своїм оригінальним, вишуканим ароматом, але й особливими історіями, емоціями, що закладені у концепцію кожного продукту.
Історія сімейного бренду Tiziana Terenzi
Компанію у 1968 році створив Гульєльмо Теренці — патріарх сім’ї. Основною спеціалізацією було створення ароматичних свічок. Насправді це була маленька майстерня, але їй судилося стати всесвітньо відомою через покоління. Гульєльмо багато вкладав у розвиток своїх онуків: Паоло та Тіціани. Зокрема, він розвивав нюх онука ще змалечку: зав’язував йому очі, підносив різні квіти та листя та прохав відгадувати джерело запаху.
Пройшли роки, і управління компанією перейшло до Паоло й Тіціани. Брат та сестра вивели бренд на новий рівень: Паоло став «носом» компанії, створюючи унікальні парфуми, а Тіціана займається дизайном та розвитком. Зараз Tiziana Terenzi — виробник елітної, якісної, стильної та впізнаваної парфумерії, яку з задоволенням купують у всьому світі.
Перші аромати сімейного дуету з’явилися на світ у 2012 році. До цього Паоло займався пошуками себе та працював запрошеним парфумером на відомі бренди: Salvatore Ferragamo, Versace, Dior, Gucci, Brioni. Згодом прийшло розуміння й бажання працювати виключно на себе і сімейну компанію.
Паоло Теренці створив понад дві тисячі унікальних ароматів. Далеко не всі з них перетворилися на готовий продукт: велика кількість зберігається у бібліотеці парфумера, очікуючи сприятливого моменту.
Основні парфуми Tiziana Terenzi
Парфуми сімейного бренду — це переважно унісекс продукція. Паоло пишається тим, що вміє створювати аромати, які пасують чоловікам та жінкам. Компанія створила вже багато продуктів.
В основі всіх ароматів — виключно натуральні рослинні екстракти. Вони забезпечують фірмову стійкість парфумів. За кожним ароматом стоїть історія: в основному це згадка про подорож. З кожної поїздки Паоло привозить не сувеніри, а унікальні запахи. Кожна країна асоціюється у нього з колекцією особливих ароматів, які пізніше стають фундаментом для унікальної композиції.
Знайомство з брендом варто почати з аромату Lucrethia, названого на честь відомої красуні, доньки папи римського Олександра VI. Цікаво, що вона була не менш відомою прихильницею отрут.
Тема була продовжена в ароматі Arsenico (миш’як з італійської). Щоб підкреслити тематику отрут, до пакування парфуму додавали позолочений перстень. Саме всередині подібних прикрас середньовічна знань ховала отруту.
Кожен з ароматів — наче дитина для Паоло. Деякі ідеї парфумер виношує місяцями, якісь втілює моментально. Митець розповідає, що відчуває готовий продукт ще до того, як почне змішувати інгредієнти. Продукцію Tiziana Terenzi можна охарактеризувати такими словами: пристрасна, поетична та трішечки нахабна.