Файна Юкрайна - все буде красиво
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
0
Мій кошик
Каталог
Укр

Kilian Good Girl Gone Bad

Артикул 159630
В наявності
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
132 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Опис

Тепла пора року надихає. Тільки уявіть: літо, грецька вілла, а довкола – нескінченна блакитність Егейського моря. Тепле повітря тихенько зазирає у ваше вікно, кружляючи між білими лляними шторами. Чи відчуваєте аромат середземноморських квітів та солоні морські ноти? Саме така атмосфера надихнула Kilian на створення новітньої варіації Good girl gone Bad, додаючи прохолодний водяний нюанс у початкову версію оригінального парфуму. Квітковий аромат є частиною сімейства Narcotics, що вкотре підкреслює його п'янку природу. Стартові ноти ольфакторної піраміди відкриваються сяючими нотами апельсинового кольору з Північної Африки та троянд, зібраних у Туреччині та Марокко. Наближаючись до серця, можна відчути метаморфози єгипетського жасмину Самбак, який грає фінальними водянистими акордами та хтивою туберозою. Тепер квіти Кіліана – ваш особистий сорт залежності.

Способи доставки

 Нова Пошта 

  • Термін доставки 1-3 дні

 Кур'єром до дверей (Нова пошта) 

  • Термін доставки 1-2 дні

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

Оплата

 Онлайн-оплата WayForPay

 Оплата при отриманні: Оплата товару в момент його отримання на пошті

 Переказ на банківську картку ПриватБанку

 

 Гарантія від виробника 12 місяців.

 Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Файна Юкрайна

На товари, придбані на сайті Файна Юкрайна, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.
  1. Товари неналежної якості 

  • Для початку необхідна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього необхідно за місцем продажу товару написати заяву на проведення експертизи та підписати акт прийому товару на експертизу.
  • До товарів неналежної якості відносяться товари: товар з недоліком, тобто з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів, нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являють до нього, а також інформації, наданій виробником (виконавцем, продавцем) товар з істотним недоліком (істотним вважають недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його цільовим призначенням, з вини виробника).

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Адресса повернення чи обміну товару належної і неналежної якості 

Обмінювати або повернути товар можна протягом 14 днів за допомогою служби доставки або самостійно за адресою: Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Європейська, 124а. 36000

Хто плате за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

 

 Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 3-х робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата або готівкою при самостійному поверненні у точці видачи

За яких умов буде відмовлено в обміні чи повернені товару?

  1. Товар був у вживанні і  має слідів використання;
  2. Товар не повністю укомплектований і порушена цілісність упаковки;
  3. Не збережені всі ярлики та заводське маркування;
  4. Минуло 14 днів від дня покупки.
Вгору